Fredag 16/8-13

God förmiddag. Sitter i soffan och relaxar lite för mig själv, Robert och Hampus är på dagis nu och Anne som sov över sover ff. Hon ska få sova ut tänkte jag då hon jobbat 7-18 tio dagar i sträck. Själv har jag hunnit med att städa hela nedervåningen och funderar på att börja baka lite inför söndag. Vissa saker kan ju stå kylt och vara fräscha så det är väl lika bra kanske:) för övrigt så gick natten så jäkla bra med Hampus. Dom gånger han vaknade behövde han ju bara bli omstoppad och sen sov han som en stock till 6:20 då vi vaknade av att våran dörr öppnades, in kommer ett litet yrväder asgarvandes och kryper upp mellan oss för att somna om till kl 8. Gud vad skönt:) nu hoppas jag att det ska fortsätta så här bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

Va härligt att natten gick så bra! :) hoppas att du också fick lite sömn efter allt du hade för dig inatt. Haha
Okej, bumberbarskydd låter bra. Googlade lite och det finns ju många roliga varianter. :) var beställde du ifrån? Beställde du två då? Har iaf beställt chassiskydd, är det något du funderat på?

Jag har lite småångest inför förlossningen kanske. Med Edvin gick det så bra och nojar över om det ska gå så bra igen. Och hur ska jag orka och få kraften till att trycka ut en till unge?! Haha, men kroppen är ju fantastisk och jag oroar mig säkert bara i onödan. :)

2013-08-16 @ 10:01:16
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Emelie

Hej.
Har eran son börjat på blåa avdelningen?
Var lite nyfiken för min son går nämligen där. :-)

2013-08-17 @ 23:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0