Gårdagen

Gårdagens kalas blev så himla lyckat. Hampus blev firad av alla nära och kära med dunder och brak. Tror vi måste bygga ut huset nu så alla leksaker får plats haha. Vid 18 när sista gästerna gick så var vi alla lika trötta, mina ben var så svullna och vi orkade inte laga mat ens så det blev hämtmat från Rhodos. Jag hade bakat ganska mycket och det mesta verkade gå hem hos våra gäster. Som vanligt hade jag överdoserat så skickade med Robert fika till jobbet idag. Vid 19:30 somnade iaf Hampus igår och sov till 8:30 imorse, herregud vad trött han var lillen. Tar verkligen på krafterna att fylla år. Vi avrundade kvällen med en film och soffhäng, jag dateade kudden redan 21:30 trött som få. Tack alla ni som kom samt ni som grattade via fb,sms och här på bloggen. Tänk att jag vart mamma i 2 år nu <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Ville typ grina när jag såg de här bilderna! HERREGUD vad sockersugen jag är..

2013-08-19 @ 15:26:11
URL: http://bymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0