Gårdagen

Igår vaknade vi tidigt trots att vi vart på kräftskiva dagen innan. Vi var nere hos grannarna så vid 23 rundade jag och Hampus av för han var såååå trött. Robert dök upp vid 2 tror jag? Hur som helst så åkte vi med mamma och pappa samt Johan till Värmdö och en affär som heter brisak. Dom säljer mycket utemöbler och annat krimskrams. Kul att bara göra nått nytt och pröva nya affärer shopoholic som man är. Det fanns massa fina trälådor till ok priser och jag ville ha flera st men visste inte vad jag ska göra med dem så lät bli;) klapp på axeln till mig. Efter shoppingsvängen åkte vi hem för lite lunchvila och sen blev vi bjudna på middag hos mina föräldrar:) en perfekt lugn lördag som avslutades med att Hampus somnade 19:30 och vi hade soffhäng natten lång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0