Höstshopping

Insåg när jag gick igenom Hampus garderob här om dagen att pojken knappt äger några tröjor i bra strlk. Han är i nått konstigt mellan läge just nu så 92 är lite för litet men 98/104 för stort. Jag köpte iaf inte mindre än 11 långärmade tröjor till grabben så nu är vi redo för sensommar/höst. Några nya strumpor fick även följa med och en mascara till mamma. Inne på Åhléns hittade jag galet fina byxor till bebis men dom fick hänga kvar, nu var det Hampus som var prio 1. Gick in på robbans traiding och köpte lite (läs 1 kg) lösgodis till helgen och nu är jag hemma i sängen och dör av ryggont och förvärkar. Passar på att vila innan lillen ska hämtas från dagis.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Beiga byxorna med en stjärna stod jag och klämde på härom dagen - så fina!

Svar: ja visst är dom fina, lite tjejiga kanske men men förresten vill jag gärna ha ditt nya lösen om jag får
Nina

2013-08-23 @ 21:54:27
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0