Jag tjatar!

Har sagt det förut men måste göra det igen. Jag är så himla lycklig över att lämningen mm funkar så bra nu. I våras när Hampus gick på sandtorp så var det alltid tårar när han lämnades, även jag grät när jag åkte hem för tyckte det var så jobbigt. Han var ju alltid ledsen när jag hämta oxå så det tog hårt på mig. Han har alltid varit väldigt mammig och ja ska jag vara ärlig så har väl vi inte gjort jätte mycket för att ändra det heller. Hur som, han är så mycket bättre på den biten nu och idag när jag lämnade sa han bara hej då mamma och gjorde slängkyssar. Jag kände mig så stolt och lycklig över att det nu funkar utan problem. Fröknarna säger dessutom att han alltid är glad, skrattar osv. Väldigt lätt att ha och göra med och somnar/äter utan problem. Man blir 2 m längre direkt när han får så mycket beröm<3


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad skönt! Hoppas att det ska gå lika bra för min lilla plutt om ett tag. Han blir lite ledsen när jag lämnar men det är inte panik längre som förut. Nu hör jag att han slutar så fort jag lämnar rummet, bara det är en enorm lättnad. :) Man kan gå hem med ett lugn och veta att ens barn mår bra.

2013-08-28 @ 10:45:48
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Mikaela

Klart du ska vara stolt! :)

2013-08-28 @ 11:43:28
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0