Kvällen

Idag ringde det på dörren vid 5 snåret och det var grannen Elin som "våldgästa" som hon så fint sa. Med sig hade hon kakor och en present. Det var tydligen planerat att dom skulle överraska mig med babyshower idag (som Anne såklart planerat) men nästan alla hade blivit sjuka/ fått förhinder så det var bara Anne , Elin och Sandra som kom. Detta var tydligen 2:a försöket så min kära syster har verkligen försökt få till en babyshower. Så himla gulligt och jag uppskattar det jätte mycket. Även om den blev inställd så hade vi jätte mysigt med vår lilla fika vi 4:a plus Robert och jonnie. Anne hade även köpt gips så vi ska göra en avgjutning av magen nån dag snart. Nu ligger vi i soffan och slappar. Hampus somnade efter 10 i sin säng och jag ska nog knyta mig snart oxå. Tack snälla ni som kom och även ni som tänkt komma men fick förhinder. Stort tack till min älskade syster som ordnat med detta för min skull<3 jag är faktiskt jätte nöjd ändå, tror Anne som kämpat är mer besviken än jag.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vad mysigt ni verkar ha haft det. Anne ska inte vara besviken om inte du är det. Det räcker med några trevliga personer för att ha det bra. Vilket ni verkar ha haft :-)

2013-08-17 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0