Lite svar:)

Tack för alla kommentarer, är lite dålig på att svara. Försöker göra det ifall ni lämnar blogg adress osv men ibland glömmer jag. Förlåt för det. Jag går just nu hos Carina barnmorska på täppgatan. Valde henne efter att fått flera rekommendationer osv. Förstår att hon har att är väldigt populär men nej vi klickar inte. Med Hampus gick jag hos Ullis på oxbackskliniken och hon var toppen faktiskt. Väldigt engagerad och så gullig. Nä blir det fler barn(man vet ju aldrig) så tar jag dom igen utan tvekan..


Kommentarer
Postat av: Therese

Oxbackskliniken is the shit! ;) Men nyttigt att prova på andra bm också. Jag är feg och höll mig till samma. :)

2013-08-06 @ 08:31:54
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Nina

Oj vad stor Hampus ser ut på bilden! Som en fyraåring eller nåt :) Är han fortfarande mycket längre än sina jämnåriga? Hugo är inte ens 90 cm men nästan :)

2013-08-06 @ 22:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0