Natten

Nu går jag och sover med magen full av bebis ff. Här händer det ingenting ännu så ni behöver inte oroa er;) kvällen har vi iaf spenderat hos mina föräldrar där Hampus åkte i morfars elbil, gungade mm innan han intog bastun med mig och mamma. Han sitter i en balja med vatten på bastulaven högst upp och mår som en kung. Och den grabben kan basta kan jag lova, herregud jag fick gå ut tillslut då han kasta på som fasen och bara garvar. Hela bastun var iaf blöt när han var färdig och roligt hade han. Sen gick vi in så karlarna fick basta och vi lekte lite samt åt kvällsgröt. Inte fasen fick bastun heller igång denna förlossning så nu kastar jag in handduken. Senast om 2 veckor är bebis ute! Måste bara intala mig själv att det är ok att gå över lite till. Skyller förresten detta "genfel" (att dom inte vill ut i tid) på Robert. Jag var 6 dagar tidig och Robert 3! Veckor sen, så det är ju hans gener som gör det då det är ärftligt. Skulle ha tänkt på det innan jag valde partner haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0