Skötväska

Alltså det här med skötväska. Jag har ju sen tidigare den från p.o.p och har vart nöjd men inte mycket mer än så. Den är ganska trång och man ska ju ha plats för 2 nu. Den är ju dessutom använd varje dag under 2 års tid och vilken väska blir inte sliten av det? Jag kan inte bestämma mig vad jag ska köpa nu. Är inne på skip hop men även denna gröna cargo från elodie details är ju fin. Känns surt bara att lägga ut 800-1000 kr på en ny men det måste ju göras. Vilken har ni och vad tycker ni om den? Vet att jag frågat förut men gör det igen:)


Kommentarer
Postat av: Carolin

Köpte faktiskt en ny i dag. Köpte en på stadium 99 kr :)

2013-08-03 @ 22:41:00
Postat av: Anne

Den du har haft kostade ju 700 lr 800kr och den har väl varit värd varenda krona så kör på fastän det kostar några kronor! :)

2013-08-03 @ 22:53:07
Postat av: Therese

Har emmaljungas nu, den har varit jättebra! men eftersom vi ska sälja den vagnen så säljer vi ju skötväskan också så jag måste också kolla runt efter en ny. :)

2013-08-04 @ 08:53:36
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: My

Jag köpte en fjällräven men det är ju egentligen ingen skötväska men funkar lika bra :)

Svar: jag kan verkligen se dig med en fjällräven, känns som du:) får spana in den sen
Nina

2013-08-04 @ 09:19:27
Postat av: Nina

Har Emmaljungas som matchar vagnen men anv den inte så mkt längre. Mest när jag hade liggvagnen. Nu tycker jag att "tygpåsen" från elodie details är bäst! Rymmer asmycket! Två stora fickor på insidan bara iof sig men jag tycker det har räckt. Inte så dyr heller. Du har kanske sett den på mina vagnar på bilderna. En röd med rosa blommor. Billigare än skötväska! Annars bra som komplement till en skötväska som inte rymmer allt. Hade svårt att få plats med extrakläder tex i en skötväska som redan är full med blöjor och annat.

2013-08-04 @ 09:43:05
Postat av: Nina

Annars tycker jag den gröna väskan längst ner är skitsnack!

2013-08-04 @ 09:43:54
Postat av: Emelie

Har en från Brio nu, tycker den har varit alldeles lagom och bra, men tycker den är lite liten att rymma saker för två barn. + att den är rejält sliten nu.
Är också på jakt efter en lite större ... Hoppas du hittar nån bra så jag slipper leta o kan köra på en likadan ;)

2013-08-04 @ 17:07:36
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Nina

Skitsnygg skulle det ju stå haha! Om den gröna väska alltså :)

2013-08-04 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0