Söndag

God morgon, helgens sista morgon och det blev uppstigning strax innan 7:30. Helt ok ändå. Hampus somnade vid 21 igår och han var såååå kinkig pga förkylningen han dragit på sig. Ingenting gick som han ville på kvällen så det var många tårar och frustration på kvällen. När han äntligen somnade slog vi på en film, Robert somnade då efter 1 timme så jag slog av den igen. När Robert somnat gick jag super spontant över till några vänner 2 min bort och sa hej. Dom hade kräftskiva och det märktes att den hållt på ett tag ;) det var iaf kul att komma iväg en liten stund och bara vara nina, när var jag ute till 01 på en lördag liksom? (Stod iofs utanför vårt hus i ca 45 min ) nä nu ska jag vara social med min "morgonpigga" familj


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha tack för blomtipset! Det lät asbra! :)

2013-08-26 @ 07:30:41
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0