Vink vink

Idag var det då dags att vinka hej då på dagis. Jag hade förväntat mig tårar då han vart hemma i 3 månader och så rätt jag hade. Krokodiltårarna rann längst hans kinder och jag kände mig så taskig som lämnade honom men jag vet att det går över. Mycket riktigt så hade han slutat efter nån min och därefter vart superglad hela dagen. Ätit som en häst, somnade utan problem och inte använt snutten under hela dagen. Känns väldigt skönt att det gick bra och imorgon går vi dit igen, självklart kan det komma bakslag men vi tar en dag i taget:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad skönt att det går så bra! Jag har redan ångest över Tuvas förskolestart :(

2013-08-20 @ 22:25:51
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0