Fredag

Jag vet att jag "klagat" på sömnbrist ganska mycket i senaste inläggen men inatt var fan värst ever. Hampus vägrade somna igår, somnade tillslut mellan oss vid 23, då vaknar Anton och SKRIKER, somnar skriker osv till 9! På morgonen. Jag skrapade ihop typ 3 timmar sömn som mest och fasen vad förstörd jag var imorse. Ingenting var bra för den lille herrn och ett tag funderade jag allvarligt på om vi behövde åka in till akuten för undersökning. Gav honom en alvedon iaf vid 8 för han var väldigt varm osv och efter det somnade han vid 9 och har vart en ängel sen dess:) vi tog en promenad tillsammans vid lunch och sen däckade alla grabbarna. Jag har även fått tvätta soffan och sängen idag då vi haft 5! Kissolyckor var av 2 på Robert som fått byta om osv fniss. Efter middag osv åkte vi till mina päron och bastade och hängde. Nu är vi hemma, jag hoppas på en bra natt, båda sover iaf och jag med snart. Ska bara vänta på Robert som är och hämtar grannarna på julbord:) imorgon sover förresten Hampus hos mormor och morfar och vi ska passa på att shoppa de sista julklapparna samt ha lite egentid med Anton:) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0