Slappsöndag

Idag har vart en sån där mjukisbyxdag. Jag vaknade vid ca 9, Anton har terroriserat inatt igen. Alltså han är inte jobbig egentligen utan vaknar och vill ha käk, ligger sen och sprattlar tills han rapat klart och sen somnar han. Men jag blir pigg varje gång och precis när jag somnat om är det typ dags igen! Jag passade iaf på att sova middag med grabbarna och Robert åkte då och storhandlade, perfekt tajming. Vid 16 så plågade jag min stackars kropp och gick på ett combatpass efter lite tjat av Elin. Det var roligt, jobbigt och svårt men kommer bli lättare när man kommit in i det hela antar jag. Efter passet kliver jag in till tända ljus och mat på bordet, vilken chock haha. Trodde Robert skulle vara hos grannen och fika men nä då. Nu börjar klockan bli mycket så hoppas Hampus sover snart så vi kan njuta av kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0