Tröttmössor

Idag efter en katastrofalt dålig natt så vaknade vi vid 8 för dagislämningen. När vi sen kom hem tänkte jag passa på stt sova så avbokade dagens planer med Anne (som ändå blivit risig och själv behövde vila). Tror ni Anton sover? Nä han bestämmer sig för att vara grinig, trött men vägra sova så jag fick snällt vara vaken. Vid 1 tröttnade jag, slängde ner han i vagnen och gick till Ica. Hampus hämtade vi påväg hem och då får jag veta att han INTE sovit på dagis. Jag har uppenbarligen retat upp nån bland molnen. Vi stannade iaf och lekte påvägen hem och precis när vi kom hem däckade Hampus i vagnen. Han får sova ca 45 sen är det upp och hoppa. Annars blir kvällen förstörd. Jag har iaf fått maten på spisen då båda sover och ikväll blir det pressad potatis och fetaostfyllda lövbiffrullader. Nä nu måste jag hälla av potatisvattnet och väcka barnet










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0