Just det man behöver.

Hampus vaknade "tidigt" vid 7:30, vi gosade i sängen en stund för att sen gå upp och äta frukost. Jag öppnar kylskåpet och en doft kommer över mig och jag känner att jaha nu var det dags igen,rusar in på toa som en gasell. Hampus är tydligen hack i häl, jag slänger mig över min bästa kompis sen några veckor tillbaka och upp kommer ja ni vet.. Vad gör Hampus? Jo han tränger sig in bredvid och ska låtsas spy, varpå han tappar nappen rätt ner i min pizza. Därefter tar han toalocket i massivt trä och dänger rätt ner i huvudet på sin stackars mor som sitter där utmattad och tårarna rinner.. Det är inte lätt att vara gravid och ha en 1 1/2 åring bredvid som ska vara med och upptäcka allt.. Suck


Kommentarer
Postat av: Nina

Stackare! Jag var aldrig så illamående med Hugo att jag behövde spy. Vet att du gjorde det med Hampus också. Hoppas det snart blir bättre! Himla roligt skrivet iaf :) det där med toaletten haha! Kram

2013-02-08 @ 21:26:47
Postat av: Mamsen

Kan inte låta bli att skratta åt din roliga beskrivning av morgonens händelser. Kan riktigt se det framför mig.

2013-02-09 @ 10:25:42
Postat av: Ica

Haha - förlåt men det låter så roligt!
Känner igen det där. Lucas gjorde ofta mig sällskap på Toaletten berättade gärna för alla på dagis vad mamma och han hade gjort precis innan dagislämning ;)

2013-02-09 @ 13:19:07
URL: http://icalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0