Soffhäng

Slappar i soffan fortfarande, känner att jag har lite hjärtklappning vilket är fullt normalt då hjärtat tydligen är 20% större nu. Är verkligen verkligen helt slut och imorgon blir det bara att vila för mig. Måste nog skärpa mig och tänka lite på varför jag egentligen är sjukskriven (dumma mig) så imorgon ska jag endast hämta och lämna på dagis. Tänker inte ens bädda sängen (sorry Robert) och försöka bli lite piggare.. Nu på kvällskvisten har jag iaf tagit ett varmt bad och kollat på tv. Skällde även ut mamma/Anne/Robert för att dom gav Hampus sylt på gröten, sorry hörrni är nog hormoner och trötthet som talar för jag satt även och tjura i soffan när jag skällde.. Ska försöka tigga till mig fotmassage av Robert fast han är nog lite sur på mig nu.. Imorgon är det iaf v 15 och sista veckan på första trimestern.. Bjuder på bilder som Anne skickade ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0