Torsdag

Idag vabbar jag och Hampus är fortfarande risig, han sov dock 15 timmar inatt, somnade 17:55 och jag och Robert var helt chockade.. Det som är konstigt med denna sjukperiod är att han får feber endast kvällar och nätter och på dagen är han feberfri men riktigt snorig och nere. Hans allmäntillstånd känner jag inte igen liksom. Jag vaknade även inatt vid 2:30 och var så täppt och ont i halsen så gav mig ut på läkemedelsjakt i huset mitt i natten.. Här smög man omkring i endast trosor och ficklampa, tur att ingen såg mig haha. Trots denna sjukdom så vaknade vi med ett leende på läpparna idag, våra fina vänner har fött en son och fannie kan titulera sig storasyster<3 nu laddar hampus med pasta till frukost och jag pinar i mig en risifrutti för att klara dagen.. Illamåendet fortsätter suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0