Tgif

Idag har vi minst sagt haft en toppenfredag. Först sovmorgon till 10 därefter besök hos Carro och fannie som ska bli storasyster snart<3 när vi kommit hem så blev det lite lek och bus innan maten därefter åkte jag på lite biomys med min bästa vän och syster Anne. Vi såg gangster squad och den var klart godkänd, var mest egentiden som jag var ute efter:) sprang även in i Caroline som hade lämnat wilda och sin blivande man hemma för att även hon få biomysa, detta var visst kvinnornas fredag;) kom hem till två utslagna killar och ska nu netflixa lite av min nya drog pretty little liars, sen blir det sovtime. Tack för en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anne

Tack själv älskade syster! Va skönt att komma iväg lite i all flytt/packstress! Det behövdes verkligen! Puss och kram

2013-01-12 @ 00:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0