Bm v 36

Idag var det återigen dags för kontroll. Går varannan vecka en stund till. Vikten låg på stadiga 70 kg vilket innebär 14 kg upp, blä. Känner att jag samlar vätska som fasen så mer lär det bli. Sf måttet på 34-35 kommer inte ihåg riktigt vad hon sa men det är iaf över kurvan ff. Mitt blodsocker vad bra tack och lov så slipper oroa mig om det, järnvärdet var dock nere i 100 och det är bara fortsätta med tabletter mm. Nästa träff är den 5/8 och det lär väl inte bli sista heller. Bebisen är inte fixerad utan ligger bara neråt, hon sa dock att han inte lär vända sig då det inte är så mycket plats. Vi får väl se. Jag känner mig som en svullen ko, är trött på värmen och vill mer än gärna träffa våran bebis om 1-2 veckor men det kan jag nog glömma, blir säkert 7 långa veckors väntan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0