Bra dag

Vid 1 snåret idag styrde jag och Hampus svarta faran hem till mina föräldrar där vi hängde en bra stund. Jag skjutsade även systers pojkvän? Till tåget och Hampus var kvar och lekte med mormor och morfar. Det finns endel att upptäcka hos dom och dammen med deras koifiskar kan man sitta vid en lång stund. Hampus vräkte sen i sig 3 stora tallrikar pasta till lunch och ett paket med jordgubbar till efterrätt, gissa om han åt middag sen? Nä han tuggade på lite revbensspjäll till kvällsmål vid 20:30. Där efter var det läggning och Robert tog det ikväll och jösses vad skönt att få slippa fighten, han har en sån period just nu. När Hampus somnat slängde vi in en dvd i spelarn och kollade på film från Roberts och hans familjs semester -01. Kul med lite sånna gamla filmer. Nu blir det sovdags och imorgon bitti åker vi till Mariefred och hälsar på enhörnaborna i husvagnen som står uppställd där. God natt


Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, va spännande, men jobbigt med illamåendet. Jag har klarat mig ifrån det turligt nog! Ja, vi ska ta reda på kön idag. :) Så spännande. Känns som att alla får pojkar nu så blir nog en pojk här med. :) Det ska bli jätteskönt att få ett hus med tomt! Har gått omkring på Södertäljes trottoarer nu med Roffe och barnvakt att jag står inte ut mer! ;)

2013-07-05 @ 08:14:56
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0