Fredag

Herregud vad mycket fortare dagarna går när Robert är hemma med oss. Imorse så väckte han oss 8:24 för att vi skulle kl 9 vara i Mariefred och hälsa på som sagt. Pontus hade dukat upp frukost så vi behövde bara klä oss och hoppa in i bilen. Vi fick oss en liten härlig rundtur på campingen samt kolla in deras husvagn. Helt sjukt vilken standard nyare husvagnar har nu för tiden. Vid 12 snåret började Hampus bli trött så vi bestämde oss för att åka hemåt, gjorde ett kort stopp vid en korvmoj bara och käkade lunch. Hampan somnade sen i bilen på väg hem och detta utnyttjade jag såklart. Sov alltså middag med den lille fiskorven jag med medans Robert klippte gräs, trimmade och rensade ogräs. Duktig Karl man har. När vi vaknat så åkte vi ut till mina föräldrar där syster Anne hade dragit ihop ett gäng som skulle grilla och spela volleyboll. Detta gör vi varje sommar och det är så kul. Jag spelade oxå någon match och det ångrar jag lite nu, har skit ont i "fogarna" och ligger därför i ett asvarmt bad. Har verkligen haft en toppen dag men måste komma ihåg att inte spela volleyboll /slänga mig när jag är gravid i v 33.. Hehe

https://cdn1.cdnme.se/2549564/6-3/pic_51d740d2ddf2b370cd2be5e7.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0