Friday

God morgon. Jag är själv vaken just nu och njuter av lugnet. Hampus verkar vara lite halvt på gång att vakna medans jag inte har en aning om Roberts "tillstånd". Han skrämde för övrigt livet ur mig inatt Robert. Igår när vi kom hem åkte han till Tommy för att umgås och när jag gick och la mig vid 12 så var han ff inte hemma. Visste att dom skulle dricka lite och bara ta igen lite grabbsnack så tänkte inte på det någon mer. Men när jag sen vaknar 04;30 och hans sida på sängen är tom får jag ju genast panik. Kastar mig upp och tar tag i mobilen för att se två lite halv konstiga sms.. Hör sedan att någon snarkar på övervåningen så då var han funnen.. Hampus gjorde oxå något konstigt inatt och jag börjar misstänka att han är lite av en sömngångare. Han pratar mycket i sömnen och gör konstiga saker men inatt vid 01:20 så reser han sig och bara kryper iväg. Jag fångade honom precis när han höll på att ramla över kanten. Han protesterade vilt tills jag la honom ner och då "somnade" han in igen. Nu är lillen vaken så jag ska sluta här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0