Lite egentid

Hej på er. Jag sitter i soffan och kikar på tv en stund. Jag har vart barnledig hela dagen igen då Anne lånat Hampus. Jag har faktiskt ingen aning om vad dom gör eller när dom kommer hem men det är helt ok:) jag har gått från värsta hönsmamman som inte klarade av att lämna honom 30 min till att uppskatta lite ensamtid. Jag är faktiskt stolt över mig själv som har kommit till denna punkt. Både jag och Hampus mår bra av att inte vara på varandra hela tiden. När jag dessutom vet att han har det underbart är det ännu lättare att koppla av. Nä nu intar jag sovläge en stund


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det gör du helt rätt i. Passa på att vila direkt när du kan. Så mycket som du håller igång hela tiden :-)

2013-07-16 @ 00:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0