Sovmorgon

Idag fick jag sovmorgon till 9:20 och jag känner mig som en ny människa. Sover ju så dåligt på nätterna så varje timme är en bonus. Hampus var nog lite trött efter att spenderat kvällen hos mormor och morfar medans jag och Robert åkte runt och kikade på lite saker. Dom hade haft vattenkrig mm. Är så skönt när man kan få några timmar själva ibland. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på jag och Hampus. Är inne i en period då jag tycker allt är skit tråkigt och jag har ingen motivation till något, måste rycka upp mig. Åh vad jag längtar tills Robert har sem v 29


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men roligt hade han fast han blev både blöt och smutsig. Får vi låna hjärtat ett par dagar nästa vecka :-)

2013-07-04 @ 01:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0