Bebis sjuk

Efter att jag tvättade bebiskläder i tisdags samt fått klart rummet och hem vagnen så har det börjat sjunka in att det kommer en till snart och jag har börjat bli riktigt bebissjuk. Nu längtar jag verkligen efter vår fina bebis som ska komma om ca 9 veckor;) jag är jätte sugen på att köpa lite nya kläder men ska jag vara helt ärlig så hittar jag inget på favoriterna kappahl, hm och lindex. Är det någon som har bra tips på andra hemsidor och affärer som säljer fina bebiskläder? (JAPP kl är 22:33 och jag bloggar för kan inte sova igen!)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nu har ju jag kollat mest på tjejkläder men zara.se brukar ha fina babykläder.

Kram

2013-06-29 @ 11:39:59
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag googlade lite och minishop.se newheaven.se och babyjoy.se verkar ha en del fina kläder :-)

2013-06-29 @ 19:12:05
Postat av: Emelie

Next som ligger i Kista galleria har sjuuuuuukt fina kläder!! Jag har inte varit inne i deras butik så jag vet inte hur stort utbudet är, men de jag har sett som köpt har hittat jättefina saker och på hemsidan DÖR man söthetsdöden!

2013-07-02 @ 15:41:54
URL: http://kimelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0