Bugan

Snart snart snart kommer min nya pärla, bugaboo donkey all black. Denna vagn har jag haft cravings efter sen jag visste att vi vill ha syskon och jag och min vän Emmha har pratat sönder oss om den.. Hon ska oxå köpa den så fort dom vet kön på bebisen. Man kan ju pimpa denna vagn i alla möjliga färger och mönster. Våran skickas iallafall imorgon och det ska bli skönt att ha den hemma tills bebis är beräknad. Jag tror dock på igångsättning denna gång med men jag vill ändå ha vagnen hemma. Vi sålde ju den andra så skulle bebis titta ut förtidigt skulle det vara kört. Vad har ni för vagn och är ni nöjda eller inte?


Kommentarer
Postat av: Tess

Vi har en emmaljunga nitro city nu men börjar ledsna rejält. Sedan väntar vi ju tillökning i dec så har kollat runt lite på holländska sidor efter en donkey. Jag är helt såld! :) Så det blir till att sälja våran emmaljunga och beställa hem en bugga. :)

2013-06-18 @ 13:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0