Fredagar=familjedagar

Jag tror jag har nämnt det förut men Robert är numer ledig varje fredag i ett år och då ska vi passa på att ha familjemys mm. Speciellt innan bebis bestämmer sig för att komma. När vi var i Turkiet bestämde vi oss för att fredag nästa vecka (den 28:e) åker vi till en djurpark, närmre bestämt parken zoo. Vet att det var mycket skriverier och att folk tänk bojkotta stället men jag vet att ledningen är bytt och jag orkar inte åka till Kolmården nu när jag är gravid (kommer vara i v 32 då) så då känns parken zoo som ett bättre alternativ, är dessutom halva priset. Kommer ni besöka parken zoo igen eller är dom helt tabu enligt dig/er?


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror att det är mycket skit vi besökare inte har någon aning om. Vilken djurpark man än besöker. Tyvärr!

2013-06-17 @ 11:22:40
URL: http://lillafreja.blogg.se
Postat av: Ica

Jag ÄLSKADE Parken Zoo när jag var där första gången 2010. Fin djurpark, tivoli och inte allt för dyrt.
Jag blev så arg och besviken när de gör reklam för att rädda världens djur när de i själva verket gör tvärtom!
Påstår inte att så många andra djurparker är bättre.
Djur hör inte hemma i djurparker..
Kommer nog inte besöka Parken Zoo igen fats jag tyckte det var ett toppenresemål!

2013-06-17 @ 15:35:46
URL: http://icalundahl.blogg.se
Postat av: Nina

Jag tror det blir värre om man inte besöker djurparkerna för då får de inte in så mycket pengar och djuren riskerar att få det ännu sämre. Så gå dit med gott samvete att ni faktiskt hjälper ekonomiskt. Ska också åka dit i sommar. Och till Ölands djurpark.

2013-06-17 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0