Hick hick

Jahapp då ligger man vaken igen då. Bebisen har en egen dygnsrytm redan och jag vet att vid 05:30 varje morgon sparkas det, flera gånger om dagen oxå och främst vid 22 på kvällen. Nu har han hållit på sen 22 och har dessutom hicka på det! Han är ju så pass stor nu så hela magen far runt och det är faktiskt omöjligt att sova då! Fast jag har det än så länge bra med toa besöken nattetid, ca 1 gång per natt vaknar jag till skillnad från min svägerska Anna som är ber samma dag som oss, hon får springa säkert 5-6 gånger tydligen. Vilken skillnad det kan vara:) nog om våra kissproblem. Jag har läst bloggar nu på kvällskvisten och alla verkar ju få sina tidigare, om jag måste vänta 9 dagar extra som med Hampus kommer jag gå under.. Suck! Kan han bara inte komma typ den 25:e eller så? Snäääääällla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0