Söndag

Idag har vart en ganska effektiv dag men ändå väldigt lugnt. När vi vaknade vid 9 åt vi frukost och sen gjorde vi en inköpslista för nästa veckas mat. Jag åkte sen och handlade mat samt lite mer jord och gödsel till vår gräsmatta. När jag kom hem så hade Hampus precis somnat så jag åt lite lunch medans Robert gick ut och fixade i trädgården i regnet. Han älskar att hålla på ute min Karl, konstigt va? Haha. När Hampus vaknat åkte vi till Thomas (Roberts bror) och Anna som bjöd över hela familjen på fika. Jätte trevligt och god paj:) Hampus han lekte massa med sin farfar som vanligt. Klockan drog iväg och helt plötsligt var det middagstid så vi körde hämtmat på väg hem. Precis när sista tuggan var tagen dök mina päron och Mari upp spontant för att säga hej, till Hampus stora förtjusning, han blir så glad när han får träffa sina nära och kära. Nu har dom åkt och vi sitter i soffan och kollar sista programmet på Disney jr. Sen blir det bad och god natt för lilleman:)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Alltid lika mysigt att ses. Men vadå har det regnar idag. Vi har inte haft nåt regn :-)

2013-06-24 @ 00:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0