Söndag

Idag var det uppstigning kl 7 för pojkarna medans jag låg och drog mig till 8. Efter morgonmys, utelek och lunch så skulle vi till tumbaborna och hälsa på. Där blev vi bjudna på carros underbara hembakade bullar, fick se deras nya fina inglasade altan och framför allt så fick Hampus träffa sin bästa vän fannie <3 kommer sakna dom i sommar när tokarna ska på husvagnssemester i 4! Veckor.. Efter fikat åkte vi och storhandlade och därefter hem för att käka. Svärisarna kom förbi och Hampus sa farfar för första gången så man förstod att han menade det.. Efter det åkte vi till mina föräldrar och spelade volleyboll som vi gör varje sommar.. Nu är vi hemma efter en intensiv helg och jag är SLUT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0