Tisdag

Idag tog vi sovmorgon till 8:30, blev lite sena till dagis dock. Hampus var där 9:15-14:45 och under tiden städade jag hemma, solade lite, köpte tapeter, började tapetsera (fattades en rulle så Robert är och handlar). När jag hämtade lillen fick jag höra att han vägrat sova så han hade fått titta på Astrid Lindgren filmer ist. Tycker nog dom kunde ringt och sagt det så hade jag hellre hämtat honom och försökt få honom att sova här hemma för gissa om han är helt mosig nu. Kunde ju inte lägga honom vid 15:30 heller för då hade han aldrig somnat ikväll.. Nu har vi iaf fruktstund, Robert är och tränar och snart ska Hampus sova så jag kan måla lite i bebisrummet:) effektiv dag tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0