Igen..

Ligger vaken i sängen kl är 3:30 och har vart vaken i ca 30 min. Har haft det såhär i någon veckas tid nu. Så himla jobbigt att inte få hela nätter. Och då blir jag inte väckt av någon (förutom liten i magen som ställer till det med blåsan). Min mamma kom förbi igår och hämtade kläder till min syster efteråt så sa hon jag citerar : Du såg ut som sju svåra idag. Du är sliten det ser jag! Tack för den mamma kände mig fräsch idag haha. Nu är man då en skabbig småbarnsmamma, yeay! På tal om liten i magen så börjar jag känna mer och mer och oboy hade glömt den känslan<3 nä nu ska jag försöka blunda för imorgon ska jag träffa 2 underbaringar:)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Men ❤-t, det var inte illa menat. Du är inte i form. Förkyld, mår illa, får inte tillräckligt med vila och det sätter sina spår. Du skulle behöva få sova några hela nätter och även sova ut ordentligt för att komma igen., det är det jag försöker säga. Kram

2013-03-13 @ 06:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0