Spontanare

Igår eftermiddag efter att vi käkat så följde vi spontant med mamma,lillebror och pappa till Tyresö för att hälsa på Marita och Olle. Marita är min farmors syster. På plats var även mina sysslingar och deras mor/pappas kusin. Hampus var på sitt allra bästa solskens humör och charmade nog brallorna av alla där. Inte en sekund satt han still och lekte med alla. Kan ni gissa vem som toksäcka i bilen hem och sov som en stock till 7:15 imorse. Resan hem tog ca 60 min pga av snöstormen som vräkte ner och vi kastade oss i sängen allihopa när vi äntligen var hemma. Vi smidde lite planer om i maj oxå som jag hoppas blir av, mer om det sen:) nu ska jag försöka vila bort denna elaka förkylning för imorgon är det jobb för mig. Kan ni tänka er att det blir första gången på ca 2 år som jag ska jobba på riktigt och dessutom sova i Malmö. Har inte vart ifrån min lillfis en enda natt sen han föddes för 19 månader sen och det känns jätte skumt..


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken fin bild på gammelfaster Marita och Lill busen Hampus.

2013-03-19 @ 16:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0