Tisdag

God morgon, jag är precis på språng. Jobbet kallar för sista gången denna vecka. Dock ett långt pass från 9-19. Fick igår reda på mina semesterveckor och det innebär att jag kommer jobba 9 hela veckor innan semester och så småningom havandeskapspenning. Mig är går det alltså ingen nöd på. Idag ska jag pröva åka buss och pendel från Nykvarn till Stockholm. Tar i regel sjtåget som tar 30 min men idag passade det inte med min starttid på jobbet (09:14) så tänkte jag tar bussen. Detta ska alltså ta 1 timme och 16 min, haha vilken skillnad va? Men som sagt likabra att pröva då jag kommer behöva åka så här några gånger iaf. Jag försökte ta några bilder på lilla magen innan jag gick men det är bara inse att jag är sämst på det. Spegeln är skitig och jag kan helt enkelt inte posera heller. Nåväl ha en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jättefin är du!!! Lycka till på rul imorn! Gud så spännande att få veta könet! Vi kommer nog också ta reda på det nästa graviditet. Underlättar vid planeringen. Blogga mer Nina, det är ju jättekul att läsa om ditt liv!! Kramar

2013-04-04 @ 11:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0