Sängdags

Ligger i sängen och ska strax blunda, är inte jätte trött men hade inget att göra uppe. Idag invigde vi vår nya gasolgrill vid middagen och eftersom det blev mat kvar vet jag vad min lunch består av:) Hampus ska få gå på dagis imorgon och leka av sig lite och jag ska till Linda för en ögonfrans förlängning:) ska bli så kul att testa och även få hänga lite med Linda en stund. Jag har idag laddat över ca 15000 kort från datan till en extern hårddisk och samtidigt kollat igenom gamla bilder. Kan ni tänka er att jag hade komplex för min mage och tyckte jag var "tjock" nu längtar jag efter att nån gång igen ha en sån kropp. Man saknar inte kossan före båset är tomt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0