Svårt att sova

Ligger i sängen och försöker sova, vilket är hopplöst. Låg och pratade hål i huvudet på Robert som sket i mig och snarkar ist.. Tack för den liksom. Jag vet ju själv varför jag inte kan sova och det är ju självklart pga att jag ligger på helspänn och lyssnar på minsta lilla ljud från Hampus rum. Han kan ju ta sig ut sängen själv iofs och komma om det är något. Och jag kan ju säga att jag kommer kissa på mig om jag vaknar av att han står vid sängen helt plötsligt, nä herregud vilken ångest jag har just nu. Hur har ni andra gjort när barnen ska sova i eget rum? Vet att vi är sena med det men det har funkat för oss... Tips mottages iaf, finns det nått som jan lugna mina nerver?


Kommentarer
Postat av: Carolin

Kan lova Nina jag kan fortfarande blir skraj när Fannie kommer upp på kvällarna. Kommer nog aldrig vänja mig:) det kommer gå bra :)

2013-05-30 @ 06:13:40
Postat av: Anonym

Kan lova Nina jag kan fortfarande blir skraj när Fannie kommer upp på kvällarna. Kommer nog aldrig vänja mig:) det kommer gå bra :)

2013-05-30 @ 06:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0