Dumma mej!

Alltså jag skulle verkligen vilja ha en kitschen aid då jag älskar att baka och sen är dom ju faktiskt snygga oxå. Dom säger ju att maskinen ska hålla i 30! år dessutom. Jag var dum nog och deltog i en tävling här om dagen om just en kitschen aid och nu blir jag terroriserad av telefon försäljare. Det är larm,lotterier, mobiler mm. Nästa gång jag tävlar ska jag fasen inte ge ut mitt mobil nr. Kommer dock inte ihåg att jag gjorde det men så måste ju fallet vara då dom ringer stup i kvarten. Igår ringde dom 20:25 på kvällen och vill sälja lotter, jobbiga jävlar


Kommentarer
Postat av: josefin anero

Vill också ha en sån

Svar: Synd bara att dom kostar närmre 5000 :(
Nina

2013-11-15 @ 20:54:55
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vill ha en annan men vet inte vad den heter men den har en lite större bunke då jag tycker kitchen aids är lite liten

2013-11-15 @ 22:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0