Ibland så undrar jag!

Alltså ibland så undrar jag hur Robert kan sova så djupt trots 2 ungar i sängen. I natt dök Hampus upp kl 00:20  skit glad. Jag blev dock rädd när han plötsligt stod där och gav nog ifrån mig att litet skrik. Hampus kröp in brevid Robert under hans täcke och karln märker inte att det ligger ett barn där. Hampus var vaken (även Anton) i typ 1 timme och Robert märker ff inget. Vid 3 så vaknat jag av att Robert ligger på rygg och drar timmerstockar så taket lyfte så sparkade till honom och då vände han sig bara om och märker ff inte att Hampus ligger tät intill. Alltså barnen kan gallskrika och Robert sover? Hur faaan klarar han det, jag blir lite avis för själv så vaknar man till så fort dom rör sig lite granna typ. Nä det finns nog en anledning till att vi kvinnor föder barnen osv. Min Karl han har inge barn nattetid hehe. Älskar dig ändå;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Har lika här hemma! Kristoffer sover lika djupt och det finns typ inget som kan väcka honom! Ännu värre efter ett par glas alkohol! Jag vågar seriöst inte lämna honom ensam med Edvin en natt och åka bort själv! Skulle nått hända på natten skulle han inte vakna, vilket gör att jag känner mig lite låst under ett par år! ;) Skitjobbigt! Man undrar ju hur de kan sova så djupt?!

2013-11-19 @ 15:24:45
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Mikaela

Här hemma vaknar båda två av minsta lilla ljud ... Är otroligt tacksam för det :)

Svar: Det förstår jag. Robert vaknar ytterst sällan och då är han knappt medveten! Suck
Nina

2013-11-19 @ 19:27:31
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0