Strul

Här hemma är vi sjuka åt höger och vänster. Jag har klarat mig hittills men resten har åkt på en kyss. Speciellt pappan i huset, feber, hosta, förkyld, ögoninflammation tog han alla dagisbaciller och la på en hög eller? För att han skulle få sova ordentligt i natt så intog han gästrummet på övervåningen och jag tog boysen i vår säng. Herregud! Hampus strulade runt, var skitglad och lekfull = pain in the ASS' kvällstid medans Anton var dödstrött och inte kom till ro då storebror härjade. När Hampus väl somnade in ordentligt strax efter 23 ja då har Anton hållt låda. Ammat typ varje kvart, pruttat, snorat mm. Han satt typ fast i min tutte konstant mellan 02-05:30. Tror ni jag har sovit bra några nätter nu? Tur att jag tog en liten sovstund igår mellan 15:30-17. Jaja ni förstår kanske att alla veckans aktiviteter blivit inställda, jag är en zombie och resten av min familj terrorister enligt mig. Som min svägerska Anna sa för ett tag sen: man förstår att dom har sömn eller brist på sömn som ett tortyrvapen i vissa länder! Suck





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0