Tisdag.

Började dagen med frukost i sängen framför vår nya tv, lämnade sen den store på dagis. Anton somnade i bilen och sov medans jag städade iordning hemma och bytte om. 9:25 gick vi mot herrgården och Anton sov ff. Idag kom folktandvården till mammagruppen och informerade lite. Anton han sov. Därefter fikade vi och Anton var vaken ca 30 min. Efter mammagruppsträffen gick vi ett gäng på promenad och gick den förbi hemma och hämtade syskonsitsen så jag kunde hämta dagisbarnet med vagn.  Var hemma kl 14 och sitter i soffan och äter mellis och Anton han sover ff! Herre jösses kommer han sova i natt?


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha låter tufft med två barn! ;)
Jag ställer dock in mig på en rejäl tvåbarnschock! :P

Svar: Haha ja ibland är det lite lättare men man vänjer sig:) snart kommer er lilltös
Nina

2013-11-19 @ 15:27:19
URL: http://lillabu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0