Önsketänkande

Jag önskar att jag kunde säga att vi haft en bra natt men nä. Vid 12 så började Hampus hosta jätte mycket och Robert skulle kolla till honom. Vad ser han? Jo det forsar blod ur näsan på Hampus och vi fick inte stopp på det. Robert var blodig, jag med och vi ska inte tala om hur Hampus såg ut. Efter samtal till 1177 så lugnade vi ner oss och det slutade äntligen blöda. Vilken tur att Anne var här och kunde ta Anton som gallskrek. Hampus somnade sen om och sov ostört till kvart över 8 och mår som en kung idag. Anton han höll dock sin mamma vaken 03:30-6:30! Tack kan man säga upp sig och bara ha dagpasset? Nä nu duscha och sen kalas


Kommentarer
Postat av: Emelie

Shiiit, jag skulle ha fått panik! Blod är verkligen intr min grej, så skönt att han mår som han brukar idag.

Svar: Haha ja vi fick verkligen panik! Är nog topp 1 på läskigaste saker hittills
Nina

2013-10-06 @ 17:36:24
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Elin

Vad läskigt att ja läste detta nyss, då min son legat med näsblod i tre dagar (inte runnit nonstop) och idag ringde vi oxå vårdgivaren som sa att de absolut inte är nå fara att små blöder näsblod men fick oxå PANIK inatt då han vakna å jag tittat på honom och ser att han har näsblod över hela fejset! Paniiiik!!!

Svar: Ja visst är det hemskt! Till oss sa dom att dom kan blöda 30 min i streck utan problem:o
Nina

2013-10-06 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0