Gårdagen

Igår hade vi som sagt lite "kalas" här hemma och bjöd min familj på middag samt badade i spabadet (dock får jag vänta lite till). Jag och Robert kockade tillsammans och på menyn stod rostbiff, hasselbackspotatis, rödvinssås, bearnaiese samt en sallad. Himmelsk gott måste jag säga och alla verkade toknöjda med maten:) när dom rullade hemåt slog vi på en Beck rulle men Robert somnade efter 40 min. Anne höll sig vaken för en gångs skull och vi hoppade i säng ca 23:30. En riktigt mysig kväll måste jag säga:)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt :) hur mänga systrar har du? Är du äldst? Yngst?

Svar: Jag har 2 systrar som är 29 och 20. Även en bror på 21
Nina

2013-09-22 @ 22:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0