Konstiga drömmar.

Idag ska jag som sagt upp till skhlm en sväng och självklart drömde jag om det. Jag drömde att jag gick runt där uppe och sprang in i mamma utanför lindex. Hon frågade om jag var själv och jag sa nä Anton är ju med, jaha vart är han då undrar hon. Inser då att jag glömt honom i bilen, får panik och börjar leta, men vart har jag parkerat den då? Ja ni förstår.. När jag sen hittar bilen i nått bostadsområde mår han bra men är ledsen. Helt plötsligt är Hampus oxå där och jag har båda grabbarna med. Fattar inte varför dessa konstiga drömmar dyker upp hade liknande med Hampus när han var liten. Alltid handlar det om att jag glömmer/lämnar barnen själv. Fy bubblan 


Kommentarer
Postat av: Mia

Hade också såna drömmar när Freja var mini. Så otäckt men ändå tur att det bara är drömmar!

Svar: Usch visst är det hemskt! Man vaknar helt svettig..
Nina

2013-09-17 @ 10:18:12
URL: http://lillafreja.blogg.se
Postat av: Jossan

Tror det ligger i våran natur att "utsätta" oss för dessa hemska drömmar/tankar när vi inte är medvetna. Barnen är ju vårat allt! Jag drömde ofta liknande grejjer när aleks va liten å nu igen börjar det redan vid ganska tidig graviditet, hemska drömmar som handlar om barnet i magen.. Så, du är inte ensam, hoppas de går över. Kram

Svar: Vad "skönt" att höra att fler drömmer konstiga saker. Vad roligt med ett syskon till aleks, jätte grattis! När kommer den lilla? Kram
Nina

2013-09-17 @ 21:38:27
Postat av: Jossan

Ja alltså jag fick inget exakt datum(ultraljudet gav ungefär 20:e mars) men det var mkt osäkert då han eller hon vägrade stanna upp så dem fick mäta. Fullt ös redan(svettigt).. Har ni haft hampus hemma nånting nu eller fick han gå på förskolan ditekt efter antons födelse? Blir så kluven i det där, skulle vilja att aleks får va hemma typ två veckor så att han också får lära känna den nya familjemedlemmen. Hur gjorde ni? Kram

Svar: Ska du på ett nytt ultraljud då? Vi hade Hampus hemma i 2 veckor just för att som du säger få lära känna lillebror osv (samt slippa första dagisbacillerna) detta kändes verkligen som rätt val för oss. Nu går han på dagis tis-tors 9-14 så han får mycket tid hemma fortfarande men ändå chans att leka av sig på dagis samt att jag får lite "egentid" med Anton. Saknar din blogg btw kram
Nina

2013-09-18 @ 17:59:18
Postat av: Jossan

Å det låter nice.. Aleks kommer gå mån-tors 8-14 vilket ger honom en fredag helt ledig så då får man iaf långhelg tillsammans.. Tycker det ska bli härligt att kunna ge honom kortare dagar också även fast han inte går långa dagar nu. Han har ju dessutom fortfarande stort behov av lång vila mitt på dagen så jag vet inte hur relevant ståbräda blir för oss, lutar åt att det blir en syskonvagn, är ni nöjda med eran? Kram

Svar: Vi är så nöjda med våran. Det bästa är ju att man kan ha den som enkelvagn oxå:) jag beställde ju från Holland så blev billigare. Hampus sover oxå en lång vila mitt på dagen så ståbräda var inte att tänka på. Jag har dessutom svårt för vagnar då barnen är "på" varandra typ Phil and Ted osv
Nina

2013-09-18 @ 19:38:46
Postat av: Jossan

Åh nej jag är inte heller ett fan av sånna vagnar.. Vill hellre ha en vagn där dom sitter jämsides.

2013-09-19 @ 11:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0