Onsdag

Idag var det en sån där vanlig dag igen som bara försvunnit så fort men ändå långsamt på nått vis. Känns som vi bor i soffan just nu. Medans Hampus var på dagis (dada som han säger) så åkte vi ner på stan en snabbis, åt lunch, köpte linnen till mig och ett A som ska pryda tavelväggen. Lunchen intogs på kringlan för ovanlighetens skull och man får verkligen ett berg av mat, jag skulle lätt kunna dela den portionen med nån.  Nu sitter jag i soffan som vanligt och ammar medans Robert och Hampus är hos grannarna och leker. Imorgon kommer förövrigt Anne hem efter 11 dagar jobb i Gbg och ÄNTLIGEN ska hon få träffa Anton <3



Kommentarer
Postat av: Anne

Jaaaaa äntligen ska jag få gosa med honom!!! <3 och kära Hampus ska få bada och leka järnet med moster i helgen! <3
Skönt att komma hem några dagar :)

2013-09-18 @ 18:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0