Sömnbrist deluxe

Inatt har jag sovit sååå dåligt, Anton har haft ont i magen och hållt låda. Vill ha tutte som tröst, får för mycket måste spy och så blir det en ond cirkel. Sen har jag haft en större son som kom in till oss vid 4:30 och sparkat mig i ryggen sen dess. Som om det inte räckte så har min karl vart hopplös! Han låg på rygg och snarkade så jag puttade på honom varpå han studsar ur sängen och börjar springa. Han trodde att Hampus skrek och skulle dit men jag hann stoppa honom så han lägger sig ner och säger ja jag har tankat. Visar sig att han drömmer att han är på rally och jag hade frågat om han tankat, han ljög då och sa ja och sen fick han soppatorsk. Konstiga Karl! Som om det vore nog så ska han byta blöja på Hampus som hade kissat så blöjan var blytung. Han börjar slita i pyjamasen (sån med knappar) och höjer rösten och säger att han inte får upp knapparna och rafs så han har slitit sönder mudden på benet. Det var den pyjamasen. Kl 3 på natten gick han dessutom ut i regnet i bara morgonrock för att köra ut sopptunnan till gatan. Han hade glömt det igår kväll och ville inte riskera att missa den (dom har förövrigt inte tömt än och klockan är 10). Konstigt att vi sover dåligt va? Suck nu ska jag försöka vila iaf 


Kommentarer
Postat av: Ricky

HAHAH! Gud vad jag skrattade när jag läste detta inlägg. HAHA Robert! :D

Svar: Haha vad bra, inatt höll man sig dock för skratt
Nina

2013-09-24 @ 18:38:35
URL: http://jackswank.blogg.se
Postat av: Therese

Haha men samma här! Han verkar ganska rolig (knasig) din karl! :P

Svar: Ja han är lite skum haha
Nina

2013-09-24 @ 21:01:42
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Elin

Åhh stackare sömnbrist är en pina :( hoppas ni tar igen sömnen snart

2013-09-25 @ 20:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0