En löptur

Tog tag i träningen som jag slarvat lite med denna vecka. Snörade på mig mina superskor som fick mig att flyga fram och körde 2,7 km intervaller och sen lite övningar i garaget i vårt hemmagym. Jäklar vad bra det känns nu. Mitt mål är att vara i bra bikiniform till den 28/7. Gärna tidigare men det är målet:) en "rolig" grej hände när jag precis hade startat. Hann springa ca 400 m och stannade till för att byta musik, lyssnade på James blunt- bonfire hearts vilket inte är den mest peppande låten . Hur som kommer en gammal gubbe fram och säger åt mig att lägga ner telefonen, så här kommer jag aldrig komma iväg haha. Jag skrattade bara och sprang min väg! För övrigt har ni nått tips på bra träningsmusik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0