Förmiddagen som kom och gick

Anton vaknade 05:50 imorse och jag är fan död så fort han vaknar innan 06:30. Det blir så långa dagar och jag är helt slut. I natt hade tydligen Hampus kommit in och lagt sig i vår säng och jag märkte det när jag vaknade! Då är det illa om inte jag vaknar när barnen kommer in utan Robert hade gjort det? Som om nån slagit mig i huvudet med en stekpanna typ. Efter dagislämningen ( som var kaos idag) åkte jag och Anton till härad och hälsade på Therese och lilla Elsa 3 veckor. Vi hann med frukost och lunch innan jag sen dundrade iväg och hämtade min stora fis på dagis. Elsa fick en blöjtårta jag "slängde" ihop igår och Therese verkade mer än nöjd. Lillsnörpan sov nästan hela besöket men lite gos fick jag allt, lyckades till och med söva henne hehe. Therese visade även lite bilder från när vi var små och söta. Underbart 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0