Onsdags bestyr

Eftersom ingen annan av oss har blivit dålig så bestämde jag mig för ett det inte var magsjuka (som om jag vet) utan all sand Hampus äter på dagis. Idag kände jag att jag måste ta mig utanför huset och min kära syster Mari fick äran att hålla oss sällskap. Vi åkte till rusta och handlade lite bl.a. 3 pack dekorationsbollar för 29:- (tack för tipset carolin) och lite ljus mm. Tog sen en lunch på donken för att senare styra svarta faran hemåt. Hampus somnade i bilen , jackpot tänkte jag. Men det fick jag äta upp när han vaknade samma sekund jag var in honom. Jaja man kan inte lyckas jämt. Efter att vi donat lite hemma klädde vi på oss och gick ut i skogen en sväng letade pinnar, hoppade över stock och sten mm. Nu har vi fått i oss maten och ska strax skjutsa hem syster. För övrigt har min sambo startat en blogg, har precis kommit igång och handlar bara om styrketräning och hans mål : att vara med i en bodybuilder tävling. Kämpa på! Www.roadtostage.blogg.se  även min mor har startat en om sin viktnedgång och vardagsliv : www.almnas.blogg.se OCH lillebrors träningsblogg hittar ni här : www.jvaskelainen.blogg.se
Y




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0