Påskafton

God morgon. Natten har vart lite sisådär men vad gör det när man vaknat till en solig dag. Antons första påsk dessutom,. Robert sov på soffan i natt medans jag och grabbarna tog vår säng, Hampus är tokförkyld och ville sova i vår säng, jag tog natten och Robert fick sova ut för att sen ta morgonskiftet. Kl 6 klev Anton upp och jag fick ligga kvar till 07:30. När jag kom upp hade Robert och grabbarna precis ätit frukost och jösses vilket kaos det blir när han tar ungarna själv haha. Jag är iaf tacksam att jag fick sova osv. Idag blir det påskmiddag hos Roberts föräldrar och på måndag firar vi med mina. Tänk vad man ofta flänger runt under högtider , mysigt, stressigt , skönt? Vad tycker du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0