Påskdagen

Vilken härlig dag vi haft, trotsat Anton vakna 5 imorse så har allt var bra. Hampus har åkt på jordens influensa men vem mår inte bra av frisk luft? Vi har med andra ord vart ute hela långa dagen och Hampus sov strax över 2 timmar middag i vagnen. Även grillat och lunchat ute. Vädret har vart toppen toppen toppen och vi har njutit. Med lagom mycket kläder, vindarna blåste lite kyligt och dom som sitter i typ shorts och linne är ju väldigt modiga (och lite galna). Nämnde jag att vi var hos mina päron? Luddigt inlägg så bjuder på pics ist













Kommentarer
Postat av: Mikaela

Här kunde man lätt sitta i linne och shorts, värsta sommarvärmen!

Svar: Bara jag som är sjukt frusen :) hos mina päron blåste det storm..
Nina

2014-04-20 @ 21:26:39
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0